E-mailjarmila.cerna@vsb.cz
Telefonní číslo724187558
Program organizátora
O iracionalitě nejen v marketingu
Proč se jako zákazníci chováme iracionálně? V současné době se vztah mezi firmami a zákazníky výrazně proměňuje. Stále větší důraz je kladen na využívání kognitivní psychologie k lepšímu porozumění a ovlivnění rozhodování zákazníků. Představíme behaviorální koncepty a jejich praktické využití v marketingových strategiích. Vysvětlíme, jak tyto psychologické principy působí a jak mohou být aplikovány, často v neprospěch zákazníků. Chytnete se do pasti nebo dokážete odolat?
Zařaďte si přednášku do svého harmonogramu. V tento okamžik už není povinná registrace.
Přednášející: doc. Ing. Aleš Melecký, Ph.D. a Ing. Markéta Zajarošová, Ph.D.
Aleš Melecký je docentem na Katedře ekonomie a proděkanem pro vědu, výzkum a doktorská studia na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Vyučuje v různých předmětech zaměřených na základní a pokročilou ekonomii, zejména makroekonomii, behaviorální ekonomii, mezinárodní finance a ekonomické modelování ve všech stupních studia. Absolvoval odbornou stáž ve Švýcarsku a přednášel na řadě evropských univerzit v rámci krátkodobých mobilit. Aktivně se věnuje výzkumu v různých oblastech – v poslední době ekonomii dopravy, behaviorální a experimentální ekonomii a trhu nemovitostí.
Markéta Zajarošová je akademikem a vědeckým tajemníkem na Katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Vyučuje předměty zaměřené na marketing, mezinárodní marketing, nákup, výzkum trhu a analýzu dat. V rámci krátkodobých zahraničních mobilit přednášela na řadě evropských univerzit, např. ve Velké Británii, v Německu, v Belgii. V rámci vědecké práce se věnuje oblasti nákupu a výzkumu a analýze elektronických aukcí na business trzích.