Co rozhoduje o návštěvě vodních parků aneb Spotřebitelské preference a jejich role v ekonomii 

27. 9. od 17:00 do 17:30
Prezenčně
Bezbariérový přístup
Přednáška

Představíme si, jak ekonomie vnímá teorii chování a rozhodování spotřebitele. Na konkrétním příkladu si ukážeme, podle jakých aspektů si spotřebitelé volí návštěvu vodních zábavních parků. Je pro ně důležitější způsob čištění vody nebo třeba dojezdová vzdálenost?

Na závěr si budete moci formou dotazníku vyzkoušet, jakým preferencím dáváte přednost vy a my vám následně vysvětlíme, jak s těmito spotřebitelskými odpověďmi pracují firmy ve svých prodejních strategiích.

Tento program připravily Marie Ligocká a Gabriela Koľveková z Fakulty podnikohospodářské VŠE.

Organizátor

Vysoká škola ekonomická v PrazeWebwww.vse.cz
E-mailinfo@vse.cz 
Telefonní číslo+420 224 095 111
Program organizátora

Místo

Fakulta podnikohospodářská
Adresanám. W. Churchilla 1938/4

DopravaVlak: Praha, hl.n. MHD: Viktoria Žižkov / Nám. W. Churchilla

Navštivte osobně